Benim bebeğim 22 günlük doğduğundan beri kakasını çok güzel yapıyodu ne zaman sağıl ocağının verdipi devit 3 kullanmaya başladık Kakasını yapmıo ve aşırı kendini sıkıyo huysuzluk yapıo hep çığlık atatak ağlıo kıpkırımızı oluo ıkınıyor ama yapamıyo sizde bu sıkıntı oldu mu ben bugün vermedin belki ondandır diye lütfen fikir verin bunu yaşayan var mı eğer olduysa çözümü nasıl buldunuz ben ağlamasına dayanamıom artık bide meme uçlrım feci yara oldu kucağıma bile doğru düzgün alamıom bi fikir verirseniz sevinirim lütfen