CatBoy hilall89 yan etki olarak kabızlık yapabilir Demir ilaçları. bestiron kullanıyorum yan etki yapmıyor
Tas67 hilall89 evet kabız oldu kakasını yaparken ağlıyor çok zorlanıyor ve çok ağır kokuyor bırakacağım ilacı içinde paraben varmış, ilaç önerisi olan varsa çok iyi olur
CatBoy Tas67 bestiron, sidefer en çok kullanılanlar. Sidefer benim bebeğimde kabızlık yaptı. Bestiron kullanıyorum sorun yaşamadık
CrnAsl Sidefer kullanıyoruz ve hiçbir sıkıntı yaşamadık aksine eskiden zorlanırken ilaçtan sonra daha rahat yapmaya başladı