Benim Kızım’ında olmıstı Doğumdan 9 gün sonra 2 gün hastanede kaldık fototerapi aldı . Korkmayın çok kötü bisey değil. Ben çok korkmuştum çok ağlamıştım . Çok uyku yapmıştı uyuyor diye kıymamazlık yapmayın sürekli emzirin başka bi çözümü yok şekerli su kesinlikle verme demişti doktor