Karides deletedmom913 benim kanamam neredeyse hiç olmadı. 10 gün leke şeklinde geldi. 41. Gün adet oldum :)
Handeozge 53 gün sürdü 40 da kesilmişti bi kaç gün sonra yine geldi ara ara 53 günden sonra tamamen kesildi
Sarisin deletedmom913 bi hafta falan sürdü ama 40 güne kadar ara kanamalar oldu 40 günde bitti diye sevinirken bi hafta geçmedi adet oldum 😊
DilekB_ Yagizmomms biraz ondan kaynaklanıyor canım kendini çok zorlamadan hareket et karnını sar ya da korse giy...
Jrarya deletedmom913 1 hafta sürdü sonra az az bi geldi bi gelmedi topu topu 20 gün sonra hiç bişey yoktu. 9 kasımda ilk reglimi oldum bu ay hala regli olmadın bebeğim 3 ay 16 günlük inşallah çabuk düzene girer
AysegulAsel 22 gün oldu doğum yapalı benimde kanamam 1 hafta falan sürdü. Ayağım şişmişti doktoruma gittim damar tıkanıklığından şüphelendi kan sulandırıcı iğne verdi iğneyi vurulduğum gün az da olsa kanamam oluyor.
Fatmanur66 deletedmom913 doğum yapalı daha 16 gün oldu 16 gündür devam ediyor ama eskisi kadar yoğunluğu kalmadı 4-5 gündür normal adet kanaması gibi oluyor
AselSisiMom deletedmom913 Bugün 38. günüm benim ilk iki hafta yoğun bir şekilde oluyordum. Şuan çok çok az lekelenme gibi devam ediyor
Gamzeliyanak kucukkhanim bende dogum yapali 4 ay oldu 40im ciktintan 3 gun sonra adet oldum bir daha da olmadim hamile kalma riski oluyor mu acaba adet olmadan
kucukkhanim Gamzeliyanak süt koruyor diyor bazıları ama yalan süt korumaz dikkat edin hamile kalma riski tabini var
ozelegtmcianne deletedmom913 kişiden kişiye değişir tabi ki benim ilk günler biraz fazlaydı sonra çok az miktarda geliyordu 40 bitince kesildi
Berraninannesi Benim 40 gün sürdü 40. Gün bitti üç gün sonra da adet oldum. Ama normal adetime göre çok fazla kanama oldu