Merhaba anneler 1 ay 14 günlük bebeğim var. Sadece anne sütü alıyor. Daha geçen haftaya kadar her gün büyük tuvaletini yapıyordu bi kaç gündür yapmamaya başladı iki gün yapmayınca bende zeytin yağı ile uyarınca yaptı. Sizde durumlar nasıl hergün yapması gerekmez mi? Anne sütü sonuçta kolay sindirilir kızım hergün yapardı