Kızım doğduğunda diş tomurları gözüküyordu ve 3.ayda başladı sinyalleri ve 4ay 18günlük iken alt 2dişi birden çıktı canıma okumuş durumda. Uyku yok huysuzluk pik yaptı. Birde üstüne mama reddi yaşıyordum şimdi hiçbir şekilde yediremiyorum uykuda bile. Dişten mi atak mı bende bilemiyorum ama bir sorun bitse diğeri başlıyor. Cennet anlarım ayakların altında lafı sadece cümleden ibaretti ama 5 ayda iliklerime kadar hissettim dahası nasıl olur hiç kestiremiyorum. Rabbim tüm evlatlarımıza sağlık neşe ve kolay diş çıkarmalar nasip etsin 🙏😊