Merhabalar uygulamayı yeni yükledim bende aranızda yeniyim sizlere şunu sormak istiyorum öncelikle Nestle alfamino mama kullanan varmı varsa içirmekte çok zorluk yaşıyormusunuz benim çocuğumda reflü ve sindirim sıkıntıları var o yüzden bu mamayı kullanıyoruz