Fyzvrl Merhaba kızlar bebeğim 20snde 6.ayına girecek Kasım doğumluyuz özellikle emerken elini yumruk yapıp kendi başına vuruyor aranızda böyle durumla karşılaşan var mı
Daphne Fyzvrl Bebeğim 1. Ya da 2. Ayında mi neydi eliyle saçını çekiyor fakat farkında değil bunu yaptığının canı acıdıkça daha sinirlenip çekiyordu. Farkedip hemen elini çekmiştim başından.
Przddmrbg Benim de bebeğim son bir haftadır ellerini yumruk yapıp başına vuruyor ara ara benim de bebeğim iki aylık inşallah geçer ben de tedirgin oldum
Fyzvrl Daphne canım benmki 10 gün sonra 6 aylık olacak emzirirken başına vuruyor sadece geçer inşallah vurmaya başlayınca bende hemen tutuyorum elini
Daphne Fyzvrl 6. Ay bayağı büyümüş, bir doktora mi danissaniz niye vuruyor olabilir acaba başını. Geçer inşallah.