Lyg Ben 3 senedir troit hastasıyım, benimki hiç çalışmıyo her ay kan verirdim düzenli, suan gidemiyorum korona malum,ilacı var zaten canım gerçi ilaçta değil hormon. Ama tabi hergun düzenli alman gerekiyo ilacı düzenli aldıktan sonra bi sıkıntı yaratmıyo canım benimle mesela ömür boyu gelicek seninki ne dedi canım tam olarak? Hani hızlımı çalışıyo dedi veya hiç mi çalışmıyo gibisince çalışmıyosa çok zor kilo veriyosun çünkü içtiğin su kilo olarak kaliyo resmen benim öyle 😏 ama hızlı calisiyosa ne kadar yersen ye kilo alamazsin kolay kolay ben öyle olmayı çok isterdim 😂 he bide canım o saç dökülmesi hiç geçmiyo benim hala avuç avuç 🤦♀️ He şöyle korkulcak bi durum var ilaçlarını hergün almazsan guatıra çevirebilir benim kuzenimin öyle oldu yani tek yapman düzenli kontrol hergun düzenli ilacını alman 🥰👍