Ebruata bana da satan bayan önerdi, aslında şarjlı almaya gitmiştim. Dedi ki normal süpürgeniz varsa bunu extra alın, ama sadece bunu kullanacaksanız tavsiye etmem, çekişleri aynı değil. Ben de ikna oldum ama pratiklik önemli.yere ufak birşey dökülüyor onun için süpürgeyi açmaya üşeniyor insan. Şarjlı olsa fıt fıt bitti gitti.