Kızlar 2 hafta önce başvurmuştum çok şükür bugün uygun olduğu ve ödemenizin 8 mayısta ptt aracılığıyla gerçekleştirilmesi planlanmaktadır diyor yani bu parayı ben mi gidip ptt den alcam ordakiler mi bana getirecek ve yarın yazıyor hemen getirirler mi haftasonu ya da hafta içine kalır mı?