Kızlar ilk günden beri cok şükür tutuyorum orucumu fakat iki gündür ara ara kahve rengi açık renkli akıntı geliyor 6 gun hastaligim gecikti orucum bozuluyormu acaba birde namaz kilinabilirmi bu halde ben gene kılmaya devam ettim bilen bi arkadaş beni aydınlatsın lutfen