Kızlar selam 3,5 aylık bebeğim var. Doğduğundan beri emme meraklısı bir Bebek değil zaten bıraksam bırakır. Eskiden Gündüzleri 2 saatte bir emzirdiğim oğlum şimdi en erken 4 saatte bir emmek istiyor oda en fazla 5 dk normal mi? Doktora da gidemiyorum malum.. bilgisi olan lütfen yazsın ❣️