Ruhannem Merhabalar 2 yaş çocuğum için gece yatarken ve parka gıttıgımızde yanımızda götürebileceğimiz suluk tavsiye edebilir misiniz rica etsem
YK_ Ruhannem ben tupper kullaniyorm cnm 22 aylık oğlum kapağını kendisi açıp içiyor geri de kapatıyor memnunum