Deletedmom315 anında gecırıyor.benım cevremde cok arkadasım ağlaya ağlaya emzırıodu cocugunu.yaradan kanamadan.ne kremler kullandılar da duzelmedi.gogus ucu koruyucu gumuş kapak onerdim.925 ayar olması lazm.aldılar anında gecırdı 2,3gune.almalısın mutlaka bence yara oluyosa.boşuna kendıne ezıyet etme.cok pahalı bısı de değil.ben 130tl ye almıştım.trendyoldan siparş etmıstım.