Deletedmom292 patates,havuç ve yoğurtla başladık(yoğurdu kendim yapıyorum) Hepsini 3 gün denedim ve sonra meyvelerle devam ettim,ardından sebzelerden çorbalar yapmaya başladım,yine internetten veya çevremde ufak bebeği olanlardan öneriler alarak araştırarak gittim çok şükür bir sorun yaşamadık😊Doktorumuzdan da öneri aldım ek gıda başlangıcında,bazılarına internetten de bakıyorum.Mesela mevsimde hangi meyve varsa internetten bir sürü yerden araştırıyorum,ayına uygunsa tadım yaptırıp yediriyorum,değilse zamanını bekliyorum😊Başlarda çok çok az yiyorlar,ilk etapta bir çay kaşığı,tatlı kaşığı diye devam ettim..İştahı açık olmayabilie ama zamanla alışıyorlar,zorlamayın derim😊Şimdi 8ay 10günlük artık istediği kadar veriyorum kaşık sınırlaması yapmıyorum.Başlangıçta tek öğün verdim,7.ay itibariyle öğlen sebze verdiysem akşama doğru yoğurt verdim,emzirmeyi aksatmadım,mama veriyorsanız aynı sıklıkta devam edin,en azından ben öyle yaptım…bu şekilde ilerledim,umarım yardımcı olmuşumdur🌸