Kızlar benim bebeğim 4.5 aylık hiç emmedi doğduğundan beri sma mama kullanıyorum. 3 aylık olduğunda yüzünde bazı kızarıklıklar çıktı kendi doktorumuz vücudu çok kuru o yüzden oluyor dedi. Sonra bebek büyüdükçe mama dozuda arttı ve hem yüzünün her yeri hem göbeğinin üzerinde pütürlü kırmızı şeyler çıktı, kulaklarının arkasındada kabuk olmuştu. Başks bir doktora götürdüm o egzama dedi eumovate diye bi krem verdi ve keçi sütlü golden goat mama kullan dedi. Kakasında hiç bir zaman kan olmadı. Hala sma kullanıyorum ama o kremi kullandığımdan beri 10 gündür bir daha egzamalar çıkmadı. Sizce benim bebeğimde süt alerjisimi var doktora gidip tahlil yaptırmalımıyım. Virüs olmasa 1 dk düşünmem burdada sormazdım hemen alır giderdim. Ama hastaneye götürüp orada tahlil için vs beklemekten korkuyorum.Burada bi bayan arkadaş kakada gizli kan çıktı tahlilde dedi. Sizce ne yapmalıyım ? Ya da süt alerjisi varmı diye biraz yoğurt ya da süt değdirsemmi dudağına O da ek gıdaya geçmesi daha erken diyede korkuyorum çok şüphede kaldım. 