SeymaCesur Mucizemsinsenn Ne güzel Rabbim bütün evlatlarını sana bağıslasın. Bu konuyla ilgili bir bilgim yok fakat ikiz biraz zordur ya :)
Mucizemsinsenn SeymaCesur e tabi bide evde ayriyetten bı bebek olunca zor olacak gibi 😂 gözüm korkmuyor değil hayırlısı artık 😂
KornZorn2020 Mucizemsinsenn İnşallah dayanabildiğin kadar dayanırsın kuzum ama sen yine de hazırlıklı ol. İkizlerde her zaman erken doğum riski var. Tedbirini al takdir Allah’tan 🥰
Mucizemsinsenn KornZorn2020 aynen canım artık Allah ne derse o olur nasip kısmet insalalh erkenci davranmazlar
Zehra_Ens Mucizemsinsenn başlarda bana ikisini aynı anda emzirmek zor geldi ama keşke emzirme yastığı alıp emzirseymişim daha kolaymış daha rahatmış. Sırayla emzirdim 6 ay sonra ikisini bir emzirmeye başladım birini kucağıma alıyorum diğeri yanıma oturuyo emiyolar birbirleriyle oynayarak ☺️
Mucizemsinsenn Zehra_Ens maşallah ne güzel ya 😂 inşallah bizimde öyle olur bakalım nolacak aşırı merak ediyorum heves ediyorum kızım erkenden bıraktı inşallah sütüm çok olurda onlar bol bol emelerler
Zehra_Ens Mucizemsinsenn ilk bebeğiniz değilmiş bilirsiniz zaten ama süt baya psikolojik 2 bebeğe yetmez dediler hem yetti hem de stok yaptım. Üç bebeğe de yetermiş 😅 çok inanıyodum ama ☺️ İkisini aynı anda emzirmek çok güzel ama mutlaka yastık alın bence yoksa hem sırt ağrısı oluyo hem de düşecekler tedirginliği
Teachermom Mucizemsinsenn Arkadasim ilk bebegini sadece 1 2 ay emzirdi biraz tecrubesizlikten moral bozuklugu falan sutu pek yoktu.O 2 yasindayken ikizleri oldu.Ve 6 ay sirf anne sutu aldilar kilolari da masallah cok iyiydi.Hamilelikte vitaminlerinizi(multivitamin ve balik yagi) duzenli kullaninin cok iyi beslenin cunku sut uretimi icin hamilelikteki yediklerimz depolarimiz cok etkili.Ve dogduklarinda iki memeden de esit miktarda bol bol emzir sutun ikisine de yeter.Baslarda sut hemen inmezse siringa ile besle meme reddi olmasin yada avent anne memesine benzeyen biberon ile.Kolay gelsin😊
Mucizemsinsenn Zehra_Ens emzirme yastığından bahsediyorsun demi canım ilk kızımda almadım bunlarda alıyım inşaallah evet süt tamamen pskolojik bende çok inanıyorum yeteneğine inşallah 😂
Mom62636362 Zehra_Ens normal bir emzirme yastığı gözüme küçük geldi nedense diktirmeyi düşündüm, sizce ebebekte civilde falan satılanlar sizce ikiz bebekler için uygun mudur boy olarak? Ben de ikiz bekliyorum da, 23 haftalığız şuan 😊
Mucizemsinsenn Teachermom bende aynı durumdayım canım ilk bebeğim tecrübesizliğime denk geldi onda da avent kullanmıştım ama maalesef meme reddi yaşadım daha da fazla uğraşmayıp mama verdim ama çok ağlıyordu simdiki aklım olsa biberon hiç vermezdim emzik vermezdim işte ya da daha çok mücadele ederdim birde hep sağdan emzirdim sol gogsum de süt azaldı o yüzden inşallah Allah nasip ederse ikizlerimi bol bol emzirmeyi istiyorum içimde kaldı resmen inşallah sütüm bol bol olur da ikisine de yeter
Zehra_Ens Mom62636362 bence yeterli zaten kolunuzun altına destek olsun yüksekliği iyi olsun yeterli. Ki minicik doğacaklar büyüdükçe de size zahmet vermeden kendileri memeye hooop yakalayıp ağza götürecekler ☺️
Mucizemsinsenn Teachermom şimdiden balık yağı kullaniyorum canım vitaminlerimi de düzenli alıyorum :) çok sağol ilgilendigin için :)
Mom62636362 Zehra_Ens cevabınız için teşekkür ederim, öyleyse diktirmekle uğraşmadan direkt alayım ❤❤