Bksl Merhaba yaklaşık 10 gündür salyası var bebeğimin . Diş için çok erken diye düşünüyorum . Peki başka neden olabilir bilgisi yada fikri olan var mi
ShrBakar Bksl tükürük bezi salgısı olduğunu söylemişti doktor yutamadiklari için dışarı cikariyorlarmis tabi ilerleyen zamanlarda dişle bağlantısı da oluyor
Yenianne0103 Sindirim sistemi geliştiği için oluyor tehlikeli bir şey değil. Kuru tutmaya çalış canım sivilce olmasın