Hamzaa alibeyannesi bnde veriyorum 2 çay kaşığı arada bir çok gazı olduğunda fazla abartmadığın sürece hiç sorun yok bence ben hiç bir sorum yaşamadım
Gzydgn Asiri cok gazi varsa.neo baby gripe mixture kullan iceri kimyon , dereotu yagi ve zencefil falan var. Ama once doktoruna danis canim. 😊 gazsiz günler 😊
SemaNergis alibeyannesi Annem biz hep verirdik size dedi ve son zamanlarda kimyon vermeye başladı bebeğime. Mışıl mışıl uyuyor sancısı hiç kalmıyor. Kimyona neden bu kadar tepki var anlayamadım. İlaçların içinde de kimyon var . Bilmediğim bir durum var ise biri söyleyebilir mi?
Tatliskooo alibeyannesi kendiniz her yemeğe ekleyin tabağınıza be de suyunu için şayet emziriyorsanız . Bebişe vermeyin bence
Mirza_esra25 alibeyannesi canım kendin iç bnce bugün bi doktordan dinledim vermeyin bebek havale bile geçirebilir dedi bn vermiştim ama pek de bi faydası yok ztn