Deletedmom253 Hamileliğim çoook güzel geçti doğumum fenaydı 36 saat sancı çektim dayanamıyorum dediğim an kızım doğdu. Bebek bakımı konusunda da sadece uykusuzluk zorladı hala da öyle, sizlerde durum nasıldı 🥴
Seydameva Deletedmom253 doğumum çok salak saçma bir şey oldu hala psikolojisini üstümden atamam ikinci çocukta aynı şeyleri yaşayacağım diye asla düşünemiyorum ama hamileliğim de zor geçti hele ilk 3 ay falan çok sıkıntılıydı 🤦🏻♀️
KkadriyeE Seydameva eğer çocuğn sağlıklıysa ve bi kardeş istiyosan o kötü zamanları çıkar aklından herşey güzel olur işallah🤲🤲
Nderin Seydameva ilk 25 hafta mükemmeldi 25+5 de 5 cm açılmam oldu serklaj oldum mükemmel olan hamileliğim kabusa döndü 30+1 doğum yaptım çok şancı çektim sezeryane aldılar narkoz vurcaklar suyum geldi 🤣🤣 ameliyat masasında normal doğurdum çok değişikti herşey hepsi zordu benin için yanlız basima bir prematüre büyütmek hiç kolay olmadı
Seydameva KkadriyeE çok şükür sağlıklı bin şükür o kadar şeyin arkasından ağlayabilmesi çok iyi gelmişti Ve şu an ikinci için o psikolojide değilim eminim 🙈