kızlar merhaba benım kızım 9 aylık ek gıdaya hiç gecemedık 6. aydan bu yana denıyorm doktorumzn kontrolnde agzını kitliyor asla açmıyor tadım bıle yapamadık şimdi gelişiminde bı yavaslık farkettım test yapıldı B12, demir eksik çıktı anne sütü bu vıtamnleri karsılamaz artık diyor doktorumuz bi şekilde yedirceksn dedi kızım aglama krızlerne giriyor yememek için süt istiyor napıcam benm durumumda olan yada bilgisi fıkrı olan varmı