Mehmetemine Selam anneler. Bebegim 45 günlük sürekli ağliyor ya memede durucak yada emzik olucak agzinda o sekilde duruyor. Sanirim gaz sorunumuz var sizler gaz sorununu hafifletmek icin neler yapiyorsunuz kendiniz ne yiyip iciyorsunuz
Sunasenel Mehmetemine Sab simlex gaz damlası çok iyi geliyor birde humana iyi geceler çayı var canım çok rahatlatıyor bebeği uyumasını da sağlıyor
Guni92_ Benim oğlumun da çok gazlı oluyor. Sıcak havlu koyuyorum ayaklarının altına sıcak su torbası koyuyorum gaz ilaçları kullanıyorum. Çok rahatlıyor diyemem ama az da olsa etkisini gösteriyor
Mehmetemine Guni92_ gazli oldugunu huysuz oldugundan mi anliyorsunuz peki benim de ilk bebegim yazilanlara bakiyorum ordan gazı var sanrim diyorum bazen duruyor bazen agliyor agzinda emzik yada emdigi zaman daha cok duruyor