Taze_annee Kizlar bebeğim 2 aylık bugün kontrole gttik kalça cikikligi ultrasonu çektirdik çıkıklık yok ama sınırı 60 olan değerler bizde 56 ve 54 cıktı bir ay sonra tekrar gelin dediler içime ateş düştü sanki var mi başına böyle birşey gelen içime su serpecek
ftmftm Taze_annee canm bizimde teki öyleydi ikinci çektirdiğimzde tamdı çok fazla fark yok bi kaç hafta geç çekilseydi belk normal çıkardı değer hiç üzülmene gerek yok
Guni92_ Benm kuzenimin çocuğunda 59 çıkmıştı doktor çift bez tak demiş oda takıyordu sonra kontrole gitmemiş şimdi kalçasında skıntı var yürümesini engelleyebilirmiş geç olduğu içinde tedavi de zor olacak. O yüzden ihmal etmeyin 🙏🏻
Aselmevailaysena Gunayotbasi61 benim bebegimde 2 bucuk aylık bu olaylardan dolayi götürmek istemedim doktoru aradım 4.aya kadar yapıyoruz dedi bende 3 buçuk aylık olunca falan götürcem
Gunayotbasi61 Aselmevailaysena içim rahatladı ya şu virüs için götürmek istemiyorum belki 3 aya kadar azalır da rahat götururuz
Aselmevailaysena Gunayotbasi61 inşallah canim ya görme testine bile gidemedik takibi güzel ama bi gidersek 2sini yaptıracam bakalım
Denizinannesisz Bizim de 56 60 tı doktor 1ay çift bez bağlayın dedi 1 ay sonra gittiğimizde düzelmişti siz de öyle yapın daha kolay oluyo düzelmesi