Ya kızlar allah aşkına bi akıl verin iki hafta sonra işe başlıcam ücretsiz izne çıkmıştım .öncesinde annem baya baktı sonra kaynanam 1 ay zor zahmet baktı derken ben ücretize ayrıldım.şimdi işe başlama vaktim geldi ne eşimden ses seda var ne kaynanamlardan onlar umursamaz takıltıkca bende oralı olmuyorum ama içim içimi yiyiyor .anneme güveniyor muhtemelen .bende kaynanam gelsin uzaktan numaradan çok seviyor torununu gel bak deyince 1 ay bakabildi.eşim hiç bişey olmamış gibi yine anacı torunlarını çok seviyorlar diyo kızının çocuguna öle bi bakıyoki kimseye düşürmüyor .bende ikiyüzlüklerimden nefret ediyorum. Napım sizce bende umursamaz takılım mı