Öncelikle meraba arkadaşlar , ben giriş katta oturuyorum ve balkonda çamaşırlığım var ama ben bu virüs yüzünden dışarı çamaşır asmaya korkuyorum o yüzden küçük odaya asıyorum ve günlerce kurumuyor sizde ne yapmalıyım genelde astıktan sonra odada bir gece bekletiyorum bebeğin kıyafetlerini zaten ütülüyorum ama dışarıda asmak istiyorum siz ne yapıyosunuz
🤷♀️