gizemyigit başıma gelmedi ama ameliyat olursanız ameliyattan sonra duruma göre ilk sıvı gıda alıyorsunuz. Sonra katı gıdaya geçiliyor. o ara antibiyotik alıyorsunuz. Doktora iyice sorun antibiyotikten dolayı emziremeyecekseniz mama alın başlayın. O arada sütü sağmaya devam edin ki azalmasın. Memede süt beklerse yeni süt üretilmez. Ameliyat sonunda yağlı ve yumurtalı ve kızartma türevi şeylerden uzak durmanız lazım.