Tontisimm ben yaptım o salakligi afedersin annm babam almış getirmiş bebeğimde gazlı bı bebek degldi arada tutardı sancsi bı kaç defa yaptım bı daha asla kullanmadım bizi öyle buyutmusler fakat bebeğimin ayak altına surdugumde ağlıyordu hiç sevmiyordu bzmkiler olsun sizde oyleydiniz deyip durdu ama bidaha yapmadım üç defa kullandım toplamda bı damlacık yapıyordum iyi geldgne kendimi inandirdim iyi geldiği bı muammma çünkü bebebk rahatsizken nasıl iyi gelsin asla yapma sen sıcak tut ayaklarını gobusunu