Ben 3 bez birden kullanıyorum, gece sızdırma olmasın diye prima premium ya da sleepy, sabahları goon kullanıyorum. Ama her bez her açıdan mukemmel degil. sleepy nin lastikleri çokça iz yapiyor, goon erkek çocuklarda çiş üst tarafta biriktiği icin uzun süreli durunca sızdırma yapabiliyor, premium a bu kadar para vermeyi doğru bulmuyorum. Pişik her bezde oldu ama sebebin bez olduğunu düşünmüyorum, altı pis kaldığında en önemlisi ıslak kaldığında pişik olduğunu gördüm, altını sildikten sonra bile kurumasını beklemek gerekiyor aksinde pişik oluyor, bu kurala uyulduğu sürece bence hiç bir bez pişik yapmaz