GGmerve sleppy bize hiç yaramadi pişik yapti molfixe gectim oda sizdirma yapiyor. Şuan prima premium care kullaniyorum keşke başindan beri bunu kullansaymişim boşuna o kadar bez denemişim 🤦 akşam 10 da bağliyorum sabah 9 10 gibi aliyorum özellikle parmaklarimi bastiriyorum kuru. Kullandiğim en iyi bez 🙏 bimin bezine gelincede içerisinde petrol var ve hiç sağlikli değil malesef 🤷 çok fazla regl oluyorum bi deneyim diye aldim beni bile rahatsiz etti bebeği ne yapar acaba diye düşünüyorum🤷