TugceAna bizim de öyleydi zorlamamak tavsiye ediyorum, travma durumu olmaması için kendi ne zaman isterse o zaman yesin. 1 yaşından sonra düzeldi bizim tam anlamıyla hiç yemediği günler oldu, hiç stres yapma bebeğin isteyince gerçekten iştahlı yicek 🥰