Zeynepnaksibendi 2 ay önce doğum yaptım. Çatlaklarım beni çok rahatsız ediyor. Var mı bu duruma bir çözüm bulan arkadaşlar??
Deletedmom283 Zeynepnaksibendi Sarı kantaron yağı ve Vichy krem 👌🏽 Doğum yapalı 3 buçuk ay oldu, müthiş durumdayım 🌙🌙
YDE Zeynepnaksibendi ben lierac ın çatlak bakım serumunu kullanıyorum. Bilmiyorum etki ediyormu. Eşim hafif rengi gitmiş falan dedi ama öyle aman aman etki yok bence
Blackeagle Deletedmom283 ben kantoron yağını doğumdan sonra kesiğime kullandım hala da her gün temizleyip sürüyorum çatlaklarıma sürmemiştim hiç
YDE Deletedmom283 evet detay verebilirmisiniz acaba nasıl kullanıyorsunuz, birde vichy nin hangi kremi
Deletedmom283 Ahlas_2003 Kremin müthiş sıkılaştırıcı etkisi var, ilk sürüşte bile cildinizle olan uyumunu anlıyorsunuz. Kantaron yağını ise masaj yapip yedirerek uyguluyorum uyumadan önce 💫
Deletedmom283 YDE Vichy action integrale vergetures 🌿 kantaron yağını uyumadan önce sürerim genelde masaj yapip yedirerek, her zaman aklıma gelmez zaman buldukça 👌🏽
YDE Zeynepnaksibendi tabi ki deneyin herkesin cilt yapısı farklı. Ama çok çabuk bitiyor karın büyük bir bölge 😅 8-9 güne 1 tane aldım ve almaya devam ediyorum, dünyanın parası ediyor. Lazere gidip sildirmeyi araştırıyorum şuan bunlara para dökene kadar😂