7.5 aylık oğlum var son 1 aydır herseyden korkuyor elektrik süpürgesi çamasır makinesi blendır kısaca ses çıkaran herseyden ellerini kulaklarına kapatıyor ve çığlık çığlığa ağlıyor ne yapacağımı sasırdım hiç bi isimi yapamıyorum önceden böyle değildi makine falan çalıssa örümcekle karsısıne geçer izlerdi esimde yok yanımda onunla oynaseda ben isimi tutsam neden böyle yapıyor olabılır.