Deletedmom444 Kızlar 48 günlükken spiral taktırdım bugün 4 aylık oldu bebeğim kadın doğuma kontrol e gittim spiral kaymış ve enfeksiyon olmuşum doktor spiral i çıkarttı gyno Max xl üç ovul fitil verdi doktor a Emziriyorum bebeğe zararı olur mu dedim olmaz dedi ilacı aldım reçeteyi okudum aynen şöyle yazıyor tedavi sırasında bebek sütten kesilmeli üç gün süreyle tedavi sonrası da üç gün emzirilmemeli yazıyor ben bebeğimi bir hafta emzirmezsem emmeyi bırakır zaten zorla emen bir bebek doktor kullanabilirsin emzirirken dedi ama reçete de böyle yazıyor ben Napicam şimdi 😫
Deletedmom444 [bilinmeyen] sağol bitanem ya tedavi bittikten üç gün sonra emzirmeye başlayabilirsiniz demesi kafami karıştırdı o kadar mı zararlı dedim tinidazol nasıl bir madde ki öyle yazmışlar için hiç rahat değil bu sebebden ama emzirmeyi kesmek de istemiyorum doktora özellikle sordum emziriyorum dedim o da tamam kullan dedi bende burada sormak istedim karar vermek adına 😔
Deletedmom444 [bilinmeyen] fitil bitince takarım bu defa on yıllık olani dedi doktor ama eşim enfeksiyon yaptı kanaman da çok oluyor taktirma diyor ama ben iki sezeryan dan sonra göze alamıyorum riski zaten korunarak hamile kaldım anlayacağın başka bir doktor ile konuşmaya ihtiyacim var gidemiyorum eşim izin aldı geldi götürdü zaten hava buz gibi esiyor nasıl giderim çocukla