Uluhan ben babamın evinde 3 senedir kalıyorum eşimde benle kalıyo evimde var ayrıca🤣🤣bu arada neden kalıyorum annem vefat etti babam tek birde annesi babası olmayan kız yiyenim var 9 yasında onlara destek olmak için kalıyoruz ilk baslarda akşamları eve giderdik ama cok zor oldu bizde kalıyoruz şimdide evinin üst katını satın aldık yine yanındayım😂😂eşimde sagolsun cok anlayışlı