İdrar yolu enfeksiyonundan gitmiştik zimaks kullandık geçmişti 10 gün sonrası yeniden tekrarlayınca böbreklerinden ultrason istendi sol böbreğinde her biri 4 mm kristal gözüktü sağda bişey yok nefrolojiye yönlendirdi yarın gidicez taş yok dedi ama önlem alınmazsa taşa dönüşebilir dedi var mı böyle bişey yaşayan ve tedavisi nasıl oldu çok bunaldım gerçekten günlerdir ağlıyor