Tgbberk [bilinmeyen] 8 aya kadar yana arkaya one dusmeleri cok normalmis. Youtube docent doktor alevi dinlerseniz o anlatıyor
Serdogrul [bilinmeyen] bizde 4 aylıkken doktorumuz desteklı oturtabılırsınız yalnız bırakmayın ama demıstı. Şimdi kucagımızda oturtuyoruz oda halinden gayet memnun :)
AlpBebek [bilinmeyen] Biz de yedinci ayın içindeyiz. Kucakta ve heehangi bir yerde destekli şekilde oturtuyorum yaklaşık 1 aydın. Aynen dediğiniz gibi başı ve sırtı öne doğru eğiliyor. Normal olduğunu düşünüyorum ama benim de merak ettiğim bir konuydu.
Gurbettebianne [bilinmeyen] canım bize de doktor 4 aylıkken destekli oturtun demişti.ben bebeyatmaz aldım sağına soluna minder koymaktan korktum .suan 5,5 aylığız bebeyatmaz da bile oturtunca öne doğru eğiliyor . Bence Zamanları var daha .bi 6 ay bitince 7 nin içindeyken veya sonlarına doğru bence tam oturtabilirler öyle hissediyorum 😊 hani sizinki normal yani 😊
Carpediem Kızım 4 aylık kucağımıza aldığımızda oturma pozisyonuna geçmek istiyor, bu ayki kontrolümüzde doktorumuza sorucam, 4.ayda kucağına oturtan varmı, yoksa daha erkenmi
Gurbettebianne Carpediem dr bana 4.ayda başla demişti ama ben biraz daha bekledim . Şuan 5,5 aylığız bebeyatmaz kullanıyorum daha onda bile tam oturamıyor . 4 ay bir ufak sanki
Gurbettebianne [bilinmeyen] aynen aynen hep ön 🤪 benzese beklemek lazım yoksa ben kafaya cok takıyorum ama artık zamanı gelince elbet yapar diyorum