mucizemmm_ Arkadaşlar ucgundur oglumun ateşi vardi damaklari cok kotu agriyordu dudaklariyla falan kaşiyordu bugun baktim hicbisey yok acaba atesten ne zaman sonra cikiyor dis
Sahreyldrm mucizemmm_ bacım sana şöyle soyliyim 3 ay 20 günden beri ateş oluyor ara ara ishal oluyor eller ağızdan hiç çıkmıyor şimdi hele 4er parmağını sokuyor 5 ay 12 günlüğüz minicik bir nokta gördüm inşallah diştir elime gelmiyor daha
Rukiyemiran Sahreyldrm hmm benimkide 4 ay 7 günlük çok erken çıktı dış ya kekse biraz daha geç çıkarsaydı zaten kolikti o biti şükür şimdide dış çıktı
Sahreyldrm Rukiyemiran sab simplex biogaia kullanıyorduk 4. Ayda kestim aslında ama bu aralar geri başladım bizimki akşamları daha çok ağlıyor çocuğa alışkanlık mi oldu nolduysa kucağa da alıştı artık kollarım dayanmıyor ağırlaştı iyce
Rukiyemiran Sahreyldrm kıyamam ya bırakma ilacı bırakırsan kesilmiyor sancılar düzenli kullan düzelir hayırlısıyla bizimkide önceden öyleydi ya hep aynı saate ağlardı saat 7 oldumu saat 9 10 kadar ağlardı artık diyordum kendine eşek saati kurmuş 😂 çok şükür düzeldi ya kabuk gibiydi o günler
Sahreyldrm Rukiyemiran kimininki 3 ayda geçiyormuş kimininki 1 yaşında işte o gün birisiyle konuştum 11 aylık hâlâ kolik dedi ilaçla da alakası olduğunu sanmıyorum evde olduğu için verdim yoksa gidip almazdım heralde alıştı kucağa çünkü onu istiyor o biliyorum kucaklayıp gezince susuyor
Rukiyemiran Sahreyldrm allah yardimcin olsun canım bizimkide uzanmayı sevmez kucağımda oturmayı seviyor gezdirirse kaynanam evin içinde gezdiriyor allah razı olsun ondan sabah 6 da cocuk uyandımi gelip yanımdan alıyor gezdiriyor bende uyuyorum aciktiginda getiriyor yanima