Rumeysa34 Kızlar bebeğimin parmagını kangurunun geçirme kilidine sıkıştırdım morardı eti ezilmş gibi eşim asker görevde hastaneye gitmem çok usun sürecek ki çok tehlikeli İstanbul’dayım napayım bana akıl verin ne süreyim napayım üzüntüden ağlıyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Rumeysa34 Kan toplamıştır sakin ol. Yapacak bir şey yok sıkışmış geçecek kendi kendine belki biraz buz tutabilirsin beze sarıp. Fotoğraf yüklesen?
Nurrcem Rumeysa34 ahh çok geçmiş olsun kaza işte keşke olmasaydı ama 😔 yaptırdığı kadar buz koyun ara ara buzu beze sarabilrisiniz daha iyi olur.. birde doktorunuz varsa mesaj atsanız belki krem falan önerir acısını alır daha çabuk düzelir
Zeytinn Rumeysa34 geçmiş olsun canım hiç doktora gitme bu virüste kan toplamış morarmış parmağı en etkili yöntem soğuk uygulamak birde yumuşak hamurda çok iyi geliyor bizim annelerimiz hep yapardı bize.
Rumeysa34 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi [url=https://hizliresim.com/SPLKQn][img]https://i.hizliresim.com
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Rumeysa34 Kan toplamış, sıkışmış. Kiliti tam taktın galiba. Bir sorun yok doktors ds götürmene gerek yok. Buzu yada soğuk bir et tavuk beze sar bezle parmagıns koy 5 dakika koy 10 dakika çek. Geçmiş olsun. Kendi kendine geçecek annesi 😔
Rumeysa34 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi zeytinyağ döktüm hemen uyuyor ağlaya ağlaya uyudu buz koyarsam uyanır kendimi çok kötü hissediyorum 😔
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Rumeysa34 Olue böyle kazalar. Düşe kalka büyüyecek. Esas uyurken koy ki daha fazla şişmesin beze sar8p koyacağın için bissetmez bile iyi gelir.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Rumeysa34 Üzme kendini güzel anne rica ederim, çok geçmiş olsun. Öp kuzucuğun ellerini anneöpücüğü her şeye şifadır ♥️🙏🏻
Rumeysa34 Zeytinn ya bende hatırlıyorum öyle bişeyler büyükannem yağlı hamur yapardı ama nasıl olurdu hatırlamıyorum