baturalpim Bebegim 3 aylik suan tek gogus veriyorum 2 saat sonra diger gogsumu veriyorum. Ayi ilerledikce iki memeyide vermeli arka arkaya diye bisey duydum. Dogru mu bu oyle mi yapmaliyim. Tecrubeli anneler siz oyle mi yaptiniz yardimci olur musunuz ?
Emna_1903 baturalpim ben ilk birini emzriyorum birinde sut bitincr digerine geciyorim tek memeye alisiyor tekini emzirince diğerini emmek istemiyo ben arka arkaya sirayla emziriom
Semraakal baturalpim canım benim kızımda o aylarda tek meme yiyordu. Şuan 7 aylık ikisini de veriyorum yiyor.
esraeylul34 Vi bilgim yok ama biz suan 2 bucuk aylığız ben sürekli bi gogsum kolaya geldiği icin sürekli onu verdim diğer gogsum de yumusadi😭
baturalpim esraeylul34 digerinide vermeye calis bence. Hem.diger gogsun yyetmez hem tek gogusteki sut ayi ilerledikcr bebegi doyurmaz
Dorukcummmmm esraeylul34 çok yanlış yapıyorsun ilerde bunun sıkıntısını çekmek zorunda olacagın bi çok şey var lütfen iki gögsünü de sun hatta vermediğini hep vermeye çalış zamanla bebegin meme seçmeye alışıcak bişiler yapmalısın acilll
baturalpim Emna_1903 cok fazla emmis olmuyo mu oeki. Cunku suan tek gogsumle doyuyo diger gogsume de veirsem fazla gelicek bu sefer
Busragungor Emna_1903 sut bittigini nasil anliyosunuz benim gogsum yumusuyo ama sıkıyorum yine süt geliyo
Melekannesi27 baturalpim bi memenizi emzirdiniz bidahaki sefere diğerini verirsiniz ikisinide emsin bende hep tek memeyle emziriyodum benimki taş gibi olmuştu süt dolmuştu hep
Gtfssdh baturalpim zaten beneğin isterse 25 dakkadan sonra çıktıysa ama hala açsa diğerini ver diğerini 5 dakkada bırakırsa bir sonraki beslemende 5 dakika içtiği göğsünü vericeksin
baturalpim esraeylul34 duzelir bence sut uretimin var sonucta hic emmiyosa bile sagip ver en azindan hem o gogsun rahatlar hemde bebisin daha fazla sut emip doyar
baturalpim Semraakal yani her emziriste iki gogsunuzu birlikte mi veriyosunuz. Kac saatte bir emziriyosun peki
esraeylul34 baturalpim yök kilo alimi göğsümü emişi var iste benum hatam diğerini vermedim sondu resmen yanu doyuyoda suan kucuk oldugu icin ama ilerde doymaz ever
baturalpim Melekannesi27 oyle yapiyorum zaten suan. Sormak istedigim bitanesini emdi hemen arkasindan doger gogsude veriyolarmis. Sonraki emzirmede tekrar ayni seyi yapiyolarmis. Ben suan bi emziriste birini sonraki emziriste de diger gogsumu veriyorum
baturalpim Teachermom cok erken baslamissiniz sanki. Diger emzirmeye hemen gogsunuzde sut doluyo mu peki
Sahreyldrm baturalpim bazen 2-3 dk basen özellikle uykuya dalacaksa yarım saati buluyor ama genelde 5 dk civarı
Teachermom baturalpim Tabi doluyo.Bebegim suan 5 aylik hep cok istahliydi ayda 1250 e uzeri alir.Birini biritip araninca digerini de veriyordum sonra da hangisini bitirmediyse ondan baslardim.
baturalpim Azizeguney soruyu yanlis sordum sanirim herkes yanlis anladi. Iki memeyide veriyorum mesela suan emzirirken sag gogsumu verdim diger emzirmede solu veriyorum. Sormak istedigim su tek emziriste hem sagi hem solumu vermek gerekiyo bebeklerin ayi ilerledikce
anagibiana baturalpim ilk doğumumda ebe öne birini emzir sonra ki beslenme saatinde diğer göğüsünü ver demişti 2. doğumum da 15 dk birini 15 dk diğerini dediler
baturalpim anagibiana anladim tesekkur ederim. Bende oyle yapiyorum suan. Ama 6. Aya gelince ayni sekilde emzirmeyle doyuyolar mi bebekler onu merak ettim
Sclkblt baturalpim 5aylık oğlum için ilk aylarda her emzirme de farklı göğsü veriyordum çünkü doyuyor ve memeyi çıkartıyordu. Büyüdükçe bazen tek emişte 2 göğsü birden emebiliyor ama son emdiği meme tam boşalmamış oluyor. Diğer emzirme de o göğüsten başlıyorum. Bazen de tek meme yetiyor gene. Yani aslında bebek kendisi de belirleyebiliyor süreci.
anagibiana baturalpim benim ki tek göğüs emmeye başladı o doyuyorsa sizin ki de doyar canım içiniz rahat olsun