Slm anneler… bebegim 4 ay 25 günlük herşey güzel gidiyor derken 3 gündür gece uykusuna yatirdigimda kıyameti koparıyor.. kucagimda uyuyo fakat yatağına yatirdigim an ağlama krizine giriyor.. dün gece 3 kez aynı şeyi tekrarladım. Neden böyle ve napicam anlamış degilim