Pamuk_seker kbrgmss saçımı kendim.boyarim kahkul keserim boyama derdim.yok.suan zaten gerizekalı kuaforum saçımı kısa kesti uzun bir sure gitmem kav bıyık kendim.aliyorum beni pek etkilemedi kapanmasi😀