Cananne1 bunda dert edecek birşey yok..2 aya kadar bebeklerin günde 5 6 defa kaka yapması yada 10 güne kadar yapmaması ,bunlar normal.onemli olan cişli bezi..günlük 250 Gr cişli bez çıkıyorsa bebek doyuyor demektir..günde minimum 20 Gr kilo alması bebek doyuyor demektir..(bezlerini tartabilirsiniz)ben böyle bilgilendirildim doktor tarafından..benim kizimin da ilk iki ay her bezi kakali çıktı.sonra günde 1 e düştü…üzmeyin kendinizi…