Kizlar Bebegim 2 aylik .süt alerjisi ve yumurta alerjisi var.doktor işe basladigim icin ve sütüm azaldigi icin mama verdi.tatsız oluyormuş alerji mamaları .bebegim icerken cok guzel içiyor ama kusuyor neden olabilir tadindan mi yoksa anne sütünden farkli olunca mi yada cok agir mi geldi acaba basina gelen varmi?