Gubusu Arkadaslar oglum 21 aylık hatta 22 dolduracak 27 sınde. Ve yaklasık 15/20 gundur gecelerı sureklı uyanıyor yarım saate 15 dak saat bası esımle nobetlese odasında yerde yatıyoruz resmen. Yanı napacaz bole en arka azısı cıkdı 20. Dişi baska son dişi artık ılerleyen zamanlarda cıka dıgerlerı ama bu son diş bızı bıtırdı sızlerde bolemıydınız agrı kesıcıler jeller fıtıl hıc bır fayda etmıyor doktorumuza yazdım agrı kesıco verme getır bakım dıo hastanesı pandemı hastanesi ne bılım gıtsemmı. Korkuyorum bu cocuk hepmı bole uyumucam kollamız koptu besık sallakdan bana bıraz tesellı verın bıseler yazın nolur🥺
Zehrauzunoglu 21 aylıgı bılmıyorum ama benımkı 8 aylık ilk dişlerı 6,5 aylık çıktı hastalanmadı ama çıktıgından beri gece bız de sız gıbıyız boyna uyanıyo bi şeyler aranır gıbı dönüp duruyo nefes versen duyuyo bilmiyorum nolcak bu hal
Gubusu Zehrauzunoglu o zamanlarıda öleydı ön dişler sorun degıl bu azılarla kopekler ay hele kopekler bıde bu son azı dişi
Gubusu Afrodit valla olabılır bıraz erkenmı gelıuor anlamadım. Tek korkum baska bır sıkıntısı varda benmı anlayamıyorum ac degıl atesı yok kaka cıs yapabılıuot usumuyor sıcaklanmıyor dereceden kontr edıyorum doktoruna yazdım ne desın oda bıse dıyemem agrı kesıcı verme cok yazmıs agrı kesıcıler jeller sogan karanfıl hıc bırı fayda etmıyor zaten
Afrodit @Gubusu yani doktorunla görüştüysen onun dediklerini uygulaman mantıklı ama umarım bir durum yoktur stres yapmamalısınız. Ara sıra huysuzlukları tutuyor inşallah kısa sürede düzelir🙏🏻😊