birkuzuhikayesi Bende similac için aynı şeyi düşünüyorum ama cesaret edemiyorum değiştirmeye,öyle gazlı öyle kötü günler yaşadık ki tek çare similac oldu.Yurt dışındayım hayırlısıyla bir Türkiye’ye gelsek orda değiştirmeyi düşünüyorum.Ama şöyle bişey var mama markası ne olursa olsun içtiği cc az kızımın,yani arttıramıyorum asla,bu yüzden kilo alımının az olduğunu düşünüyorum