Sevgi1 Ben gecen kafama göre kestim düz az ucundan ömrünce fln irili ufaklı bugün düzeltcem yine netten baktım bu sefer 🥶🥶siz nasıl kestiniz kuafor acılsa bile gitmem valla daha
zlhaa00 Sevgi1 bende ogun kestm duş yaptım iki tarafa ayırmıstım bir anda makası aldm elime uçlarından kestim ama düzeltilmesi lazm makasm iyi değildi 😅
MihraKus Saçım baya uzundu ve gür uçları kırıktı eşime kestirdim 3 parmak bir ay önce valla çokta güzel uzadı bile saçlarım bi boyaya gidicem ama onada beklerim daha
Meneksemeva Sevgi1 eşime tras makinesi ile kestirdim çokta güzel oldu önce dümdüz yaptım saçımı sonra küt yaptık olduda yani 🤪
Mom10 Sevgi1 Benim saçlarımı 3 yıldır eşim kesiyor kendi saç kesme makinasıyla dümdüz kesiyor ve artık hatasız yapıyor bu işlemi.😊
Deletedmom283 Sevgi1 Kızımın, eşimin de ve de kendi saçımı kesiyorum 🙌🏽 Yetenekli miyim? Yooo ama oluyor işte 👌🏽