Fato sizin eşinizi bırakmış senelerce, eşiniz ne kadar merhametiymiş annesini affetmiş. eğer eşiniz onca şeyi affediyorsa ben olsam karışmazdım haddimde olmazdı , yakın olmayın muhattap olmayın ama yarın öbür gün pişman olunacak kararlarda vermeyin bence, sizin durumunuz diğer kaynana kavgaları gibi değil bence daha hassas.