Ben uzun süre kullandım. Normal pompalar göğsümü yara yapıyordu oyönden mochi iyiydi. Emzirirken diğer göğse takıyorum süt topluyo ekstra vakum istersem farklı şekilde takıyodum fln. Aşırı bi sağma olmuyor ama sonuçta vakum olduğu için süt artıyor biraz. Hep 30cc en fazla çıkan sütüm 1 hafta sonra 90 çıkmaya başlamıştı. Ama kızım emerken çok tekmelemeye başladığı için kullanamaz oldum. Diğer pompalarda ön sütü çekiyor arkayı tam çekemiyor bilginiz olsun. Eğer küvöze götürmek içinse normal pompa kullanın hatta hastaneden kiralayın. Ama buzluğa atmak içinse mochide iş görür.