BerkinAnnesi_32 Kızlar bebekleriniz ne durumda hadi konuşalım biraz 😍 benimki çok hareketli yürümeye başladık hiç durmuyoruz bu kötü dönemde dışarı çıkmak istiyor evde dağılmayan oda da kalmıyor 😂
kubraanne BerkinAnnesi_32 cok herketli hep biyerleri karistirip dokmek istiyor disari cikmak icin feryat ediyo yemek yemesi bi cok iyi oluyo bi kötü geceleride uyaniyo bazen hic uyanmiyo ama cok nadir😅 yani anlican aksama kadar canım cıkıyo ama olsun cok tatlı cok sirin hareketleri herseye deger 😍💓
Rzgr BerkinAnnesi_32 benim oglan cok yaramaz sandalyelerin ustunde geziyor. Kombiye tirmanmaya calisiyor. Azi disleri patladi ama hala agrisi devam ediyor. Uykularimiz duzenliydi 2 gun oncesine kadar ama agridan uyuyamiyor 2 gecedir. Gunduz cok uyuyor. Bazen 5 saat. Birsey isteyince hadi anne diye tutturuyor.😊
gozde__ BerkinAnnesi_32 Mart annesi olarak dis sıkıntısı çekenlere önerim tetagil isimli bir granül var alın surun damaklarına rahatlatıyor bu dönemde 🥳Biz de kıpır kıpır dolanıyoruz etrafta ve sürmeli dağıtıyoruz tüm dolapları 🤦♀️
BerkinAnnesi_32 Rzgr bizim daha patlamadı ama yakın gibi eli ağzında huzursuz ve çok kalkıyor normalde de aynı zaten hepimize kolaylık versin allah 🤗
BerkinAnnesi_32 gozde__ evet bende aldım onu 👍birde osanit var ama türkiye de pek bulunmuyor diye biliyorum varsa da gerçeğini satmiolarmış yurt dışından getirtilmesi daha iyi
Rzgr gozde__ bu disler 2li oldugu icin hicbirsey ise yaramiyor sanki hepsi patladi 4 dis birden. Aksam uykuya gecmeden calpolde veriyorum . Kulaklari cok agriyo surekli ovalamamizi istiyo. Bu dis olayina bi cozum bulamadik😔
BerkinAnnesi_32 Rzgr kıyamam ya kulağına vuruyor o zaman tetagil ı deneyin bi calpol bende veriyorum bazen diş döneminde 4 diş birden nasıl çıkarmış çok zor olmuştur
Rzgr BerkinAnnesi_32 patlarken bu kadar sorun olmadi ama cikarken eti yarip ciktigi icin herhalde agrisi oluyo. Onceki disleri de ayniydi ayda 2 dis birden cikartiyordu. Tetagili deniycem🙏